Det bästa . . .

Om man summerar livet i väldigt korta drag och tänker vad det är man minns mest så är det tid spenderad med människor som betyder allra mest.

Jag har förmånen att ha väldigt många sådana minnen med samma människor.
Människor som följt mig sedan jag fick min första mens, började få en antydan till bröst, när Backstreet boys var den enda musiken som existerade i skivsamling, som kommit och kollat på alla mina hemska uppträdanden och musikalframträdanden, som firat mig med dunder och brak varje år på min födelsedag.

Människor som uppvaktar mig på stora dagar, som examensdagar, eller uppvaktar mig på gråa dagar när jag är ledsen.
Människor som skickar godis på posten, långa sms om vilken bra, fin och stark människa jag är. Som kommer med blommor bara sådär.

Ja det är dom som gör livet.
När det är som mörkast är det dom som står för den gnutta ljus som ändå håller mig uppe.

TACK till er fantastiska underbara vänner som orkar stå vid min sida år ut och år in.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback