De borde vara jag -

 

 

"Det började bra, men sluta så fel.

Vi bröt upp förut, men alltid på något vis, ordna' de sig.

Men denna gången verkar som om inget ska bli bra

Jag kan inte låta bli att tänka på de natt och da'

I alla filmer o böcker o sagor

får killen tjejen till slut

Men när jag tänker på de som så

ser framtiden dyster ut."




tick tack tick tack.
ibland känns minuterna som timmar.
jag stirrar mig blind på den där nedrans telefonen.
nästan som att jag med blicken ska kunna få den att vibrera, låta lite.

Ibland känns det nästan som blicken skulle kunna bränna ett hål igenom den.
men dött, inte ett ljud, inte en vibrering.

det måste få vara så.
men våren kommer solen och då kanske det inte är lika svårt längre.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback