Dejt -

Var på en ytterst annorlunda och trevlig dejt igår kväll.
Vilket jag får sona för idag. När klockan ringde halvsex imorse var jag lagom nöjd med att behöva stiga ur sängen :D  Men det får man väl ta.

Igår visste jag inte mer än att vi skulle ses på gymet för ett träningspass och att jag skulle ha med dusch och ombytesgrejer.
Efter träningen och lite egentid i bastun (så udnerbart att ligga där själv i värmen och filosofera)
så begav vi oss mot Odenplan.
Där hade han bokat bord på en vegansk japansk restaurang. Jättefräscht och ny spännande mat.
Mätt i magen efter god mat och lite vin fick jag reda på att vi skulle vidare.
Så där knatade vi tills vi kom till Norra brunn.
Där blev jag inbjuden i väntan på att Johan Glans skulle uppträda.

Ett antal glas rödvin senare och en sjukt rolig show begav jag mig hemåt på tåget.

En annorlunda men väldigt genomtänkt dejt. Kul när någon lagt ner tid att hitta saker som är typiska för mig.
Som restaurangen och Johan glans :D!!!

Nä nu är de några dagars jobbmaraton sen ska det njutas på fredagkvällen till på spåret och sedan en heldag på lördag med bästaste.

Hörs å ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback