Som jag sa, NY DAG -



Konstigt det där hur vissa dagar kan vara så dåliga och låga och sedan vaknar man upp på en helt ny sida.
Ett helt nytt GO och vilja och glädje. En sån dag tror jag det är idag. Skit i allt och alla. Bara lev.

Igår var det millimetrar ifrån att jag stampade ihjäl en sån där liten råtthund.
hunden var kritvit och typ 10 cm hög och 10 cm bred.
Snön låg vit och uppbenbart hunden också. Lyckades hejda min rörelse precis då min sko nuddaden hundens rygg. Bra jobbat Sanna. Hade kunnat blivit en ihjältrampad hund på samvetet.

Hade min första fotbollsträning igår också.
För ovanlighetens skull var jag ledig. Det var intervaller och styrka i gympahallen i mina gamla hoods.

Kändes helt okej. Suger hårt i vaderna idag dock.
Tur att jag bara ska spendera kvällen på soffan med min stooora tekopp och min bok "en dag."

NU JOBB

SEE YA -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback